زیر بارون

زیر بارون
 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زیر بارون و آدرس asal22.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

بعد تو تموم دل خوشی من همینه

که غروبا پشت پنجره بشینم

خیره بشم به خلوت دلگیر کوچه

تو خیالم خودمو با تو ببینم



نظرات شما عزیزان:

mehran586
ساعت13:06---15 آبان 1391
اگر من و تــــــــــــــــو ، اندیشه‌ مان عشق نباشد ،
چه بر سر دنیــــــا خــــــــــــواهد آمد.... ؟!
در دنیایی که همه ، نفس‌ هایشان سرشار است
از صدای ضرب سکه‌ ها و کلاه‌ هایی که از پی هم
برداشته می شوند ! برای ذره‌ ای بیشتر دارا شدن ؟!
نازنیـــــــــــــن ، اگر اندیشه من و تـــــو
هم عشــــــــــــــــــــــق نباشد ،
همین واژه‌ های ساده هم به یغمــــــــــا مــــــــــی‌ روند ،
و دیگر چیزی از دل نمــــــــــــــــــی ماند ،
بگذار لااقل ما به حرمت عشــــــــــــــــــق ، کمی
انسان باشیم ؛ همین کافیست ....!!!
وبت خیلی زیباست
به ما هم سر بزن


ساعت15:31---5 مهر 1391
افسوس آن زمان که بایددوست بداریم کوتاهی میکنیم آن زمان که دوستمان دارنلجبازی میکنیم وبع برای آنچه ازدست میدهیم آه میکشیم.......
پاسخ: گلم آدرس وبت رو ننوشتی


amirhassan
ساعت17:27---25 مرداد 1391
سلام ممنون که اومدی لینکت کردم بازم بهم سر بزن منتظرم خداحافظ

baran
ساعت9:38---23 مرداد 1391
عسل جون وبت خیلی قشنگه.

خوشحال میشم لینکم کنیپاسخ:مرسی گلم


مهدی
ساعت21:43---19 مرداد 1391
آدمک آخر دنیاست بخند.

آدمک مرگ همین جاست بخند.

دست خطی که تو را عاشق کرد

شوخی کاغذی ماست بخند

آن خدایی که بزرگش خواندی

به خدا مثل تو تنهاست بخند...


maryam kumar
ساعت22:38---15 مرداد 1391
شعرت خيلي زيبا بود گلم ممنون بيا پيشم

پسرک بارانی
ساعت12:51---5 مرداد 1391
۱۲۰ دیدگاه

یا تو زیباتر شدی یا چشام بارونیه .. این قفس بازه ولی قلب من زندونیه
من پشیمون می‌کنم جاده رو از رفتنت .. تو نباشی می‌پره عطرتم از پیرهنت

میخوام آروم شم تو نمیذاری .. هر دو بی رحمن عشق و بیزاری
همه دنیامو زیر و رو کردم .. تو رو شاید دیر آرزو کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ برچسب:, ] [ ] [ عسل ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید، روی قلبی نوشته بودن شکستنی است،مواظب باشید ولی من روی قلبم نوشتم شکسته است،راحت باشید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 331
بازدید کل : 88832
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 223
تعداد آنلاین : 1




دریافت كد ساعت

 

دانلود این اهنگ